FAVORITTER

🐣 Påsketreat: Spar 30% på ALT badetøj 🩱👙🩲🩳 Shop lige her!

SPAR OP TIL 40% PÅ MASSER AF FORÅRSTYLES 🌻

🐰 Påsketreat: Spar 40% på ALT basis 💗 Shop lige her!

REKLAMATION HOS byLINDGREN

DU HAR ALTID 24 MÅNEDERS REKLAMATIONSRET

Hos byLINDGREN® ønsker vi, at du altid er tilfreds med dit køb. Skulle der opstå en fejl eller mangel ved en vare, er du naturligvis dækket af 2 års reklamationsret, gældende fra den dag, du modtager din vare.

Vi kvalitetstester vores produkter grundigt, men hvis du, mod forventning, oplever en defekt eller mangel, sørger vi for, at vi sammen finder en løsning – det kan være reparation, ombytning, tilbagebetaling eller et prisafslag. Reklamationen skal dog være berettiget og må ikke skyldes fejlagtig brug, almindelig slitage eller selvforskyldt skade.

sådan reklamerer du

For at hjælpe dig bedst muligt, beder vi dig gøre følgende:

1️⃣ Sende en e-mail til kundeservice@bylindgren.dk med beskrivelse af den oplevede defekt, fejl eller mangel.
2️⃣ Vedhæfte billeder eller video, der viser fejlen.
3️⃣ Angive dit ordrenummer, så vi kan slå dig op i vores system.

Ofte kan vi klare sagen med disse oplysninger, men i visse tilfælde kan vi få brug for at undersøge varen. Hvis det bliver nødvendigt at sende varen til os, sørger vi for en aftale om returnering til:

🏠 byLINDGREN®
Tranåsvej 12
9300 Sæby

Husk at pakke varen forsvarligt, så den ikke beskadiges yderligere under transporten. Vi er her for at hjælpe dig – og vi gør vores bedste for at løse reklamationer hurtigt og nemt. 🥰

3 VIGTIGE HUSKEREGLER

KONTAKT OS 💌

Win an Exclusive prize!

Enter your full name and email to spin the wheel for a chance to win

Powered by CareCart